Monday, May 28, 2007

Bewende Laan


k weet nie wie van julle Vrydagaand se 7de laan episode gekyk het nie. Wel, ek het, en dit was uiters teleurstellend.


Mag ek julle sê hoekom?Wel, eerstens is daar net bollie en hare, snot en trane - niks meer positief, snaaks of opbeurend soos in vroeër episodes nie – net moelikheid. Ek weet nie hoe lank dit nou al so aanhou nie, maar gereelde kykers sal seker weet. Die mense in 'Die Laan' leef nou ook in vrees. Daar is aanrandings en hi-jackings ens - net soos in die regte SA lewe! As die vervaardigers/skrywers beoog om vir iemand 'n boodskap daarmee te wil oordra, is ek iedwat bly, en wil ek ook se STERKTE. As duisende briewe voor Mbeki se deur nie 'n verskil kon maak nie, probeer julle vergeefs. In my opinie hoor mense in elk geval te veel van die stront in ons land en wil hulle dit nie in hul gunsteling sepie sien nie, veral nie as die nuus reg daarna volg nie. 'Die Laan' is meeste Afrikaners se Utopia - daar is wel soms moeilikheid, maar alles werk altyd reg uit op die einde. Dit sluit soooortvan aan by my volgende punt: Totale gebrek aan kreatiwiteit. Hieroor hoef ek natuurlik glad nie verder uit te brei nie.

Dit lyk ook vir my asof die vervaardigers al hoe minder dialoog in die 30minute, minus advertensiebreuke, probeer inpas. As Paula vir Steve iets se, vat dit hom so 10 sekondes om terug te antwoord. Selfs in die karakters se eie sinne is daar oormatige lang poses. Dit is amper soos om ‘n CNN conference call te kyk tussen George W en Tony. So, teen die einde van een episode was daar so, uuuhm, 10 minute se dialoog? Hier word nie baie gepraat nie – ons kyk net die prentjies… En asof dit nie genoeg is nie, verskyn daar ‘n vroulike buikspreker op die show! Grappie… dit was eintlik net ‘n gewone vrou, maar haar lippe het nie lekker saam met die woorde beweeg nie... hoor jy dit? OORGEKLANK? Ek dog toe amper iemand gaan nou ‘n flashy kung-fu move uitpluk in Oppikoffi en die arme girl op haar snoet wiks - roundhouse-styl, maar toe is dit ongelukkig nie die geval nie, alhoewel dit vir meer opwinding in die storie sou sorg! Dalk het iemand vergeet om die mikrofoon aan te skakel, want as die probleem die vrou se stem was, hoe de hel het sy die oudisies deurgekom? Vra ek jou. Amper tune ek in op Radio 2000. Die 80’s is lankal verby – niemand val meer vir oorgeklankte twak nie. Wel, amper niemand.

Dalk dink die vervaardigers hulle hoef nie meer oordentlike scripts te skryf nie omdat… Steve in die die show is! Hy sal mos man-alleen hulle kykergetalle opstoot!

Moer die teks in die drom Dezi…

Skote

P.s: Ek het die kappies en deeltekens uitgelos - ek was te haastig - sorry. En ek weet Mr.T/B.A het niks met die storie uit te waai nie - wou maar net met julle deel

No comments:

Soek jy iets?