Tuesday, May 15, 2007

Woensdag...

...is ‘n baie lekker dag in Centurion. Laat ek julle sê hoekom.

Punt no. 1

Ek weet nie of jy al gehoor het van Dewald Dippenaar nie – jy moes al heel waarskynlik. Behalwe dat hy my bakkie gestamp het, is hierdie knaap ‘n entertainer van formaat. Hy het twee musiekvideo’s wat tans roteer op MK89: “Wie is jy” en “Jy is als”. Met ‘n arsenaal van sy eie songs en kitaarvernuf wat letterlik wat die snare laat huil, skud hy die plek behoorlik met singalong old-en-new school rock, en balanseer ook die aand met rustige ballads tussenin. Baie, baie lekker. Partykeer as hy ‘n ruskans vat, tel ek ook bietjie sy kitaar op en doen ‘n paar Koos songs, of ek join hom vir ‘n song of twee. Gaan loer bietjie by sy websaait.

Punt no. 2

As jy ‘n goeie deal op ‘n lekker steak soek, het ek vir jou die oplossing! Pepper chair (een van my geliefkoosde kuierplekke) run op woensdae ‘n T-bone steak special R50 vir 1kg T-bone en R40 vir 600g T-bone met chips of ‘greens’ Bargain he? Geniet hom dan saam met ‘n rooiwyntjie, of ‘n brannas as jy wil. Die steaks word so vanaf lunchtyd voorberei op die braai, en saans in die kombuis. Treat jou baas sommer, of nuwe business partners, of die man in jou lewe (ek hoop my girl lees hier). Vrydae run hulle ook leeeeeeekker specials.As jy nou nie so 'n kranige steak- eter is nie, is daar heelwat ander smaaklike disse om van te kies op die spyskaart - teen baie billike pryse. Vra my - ek eet gereeld daar.

GEVLOGTREKKING:
Toevallig speel Dewald dippenaar by Pepperchair elke Woensdag aand! So nou kan jy lekker eet, ‘n goeie kunstenaar sien optree EN ‘n knertsie geniet - Sonder dat dit jou ‘n arm en ‘n been kos! Pepper Chair vra nie ‘cover charge’ nie.

Pepper Chair is onder in Lyttleton(Jean)weg, Centurion - langs die BP Garage, net voor Ou Johannesburg weg.

So, sien ek jou daar?

Skote

PS: Baie geluk se aan vriende Ian en Rea Vos, wat Saterdag getrou het. Mag die voorspoed julle verveel! En ook baie dankie aan die Werabrug polisie en die polisie-lugvleuel vir hul vinnige en professionele optrede met Vrydagaand se inbraak in ons omgewing. Hulle wat blitsig daar en het MY amper arresteer in die veldjie waar ek na die skurk gesoek het – daarna het ons saam gesoek en die kelihopter het vir ons mooi lig gemaak. THANKS!

2 comments:

Anonymous said...

Flippit, daai vyftig baks vir 'n een kilogram steak klink naais. Ek dink ons moet een groot Exodus lanseer hierso uit die kantoor uit die eerste opkomende Woensdag middag na betaaldag, hoezaai?

Pietie potlood

Anonymous said...

Stem, stem maater. Dan maak ons so. Lipleklekker

Soek jy iets?