Friday, July 13, 2007

Mis(vir)verstand

'n Paar nuusbrokkies om mee te begin: Op news24 is daar berig dat Minister alec Irwin gese het dat Regstellende Aksie dood is in Suid-Afrika, omdat die "skills shortage" so groot is. Ja - dis fkn heeltemal reg. Die wiel draai pappie, en as hy draai, draai hy moer vinnig. Lees die artikel hier.

Ook na die een of ander "survey" is daar verneem dat 63% van alle volwasse Suid-Afrikaners NIKS doen om misdaad te bekamp in hul gemeenskap nie. Ek weet nie, dalk is dit om 63% van alle volwassenes in opgemaak word deur die kriminele self. Tel "iets doen omtrent misdaad" as jy jou gat af betaal aan 'n huis binne 'n sekuritetskompleks? En 'n sky-high levy om die sekuriteitsbeamptes te betaal en die elektriese heinings te onderhou? Maar nee, ons doen mos f-ol. Wat hierdie bliksems nie verstaan nie, is dat die eintlik die POLISIE se werk is om misdaad te bekamp, JOU DOM SOT!! Hypothetically speaking kan ek nog verder gaan om misdaad te bekamp - ek kan die booswig skiet as hy in my jaard is - daar is mos 'n interkom by die hek! As hy net wou kom tee drink by my kon hy eenvoudig maar net die klokkie gelui het. Sorry bra, wat soek jy hier,duidelik nie tee nie, R50 jy kak nou - en ek het sopas misdaad bekamp. Jippieeeee

Lees daardie artiklel hier.

Genoeg nou van ons daaglikse lewensstryd. Hier is vir jou nog 'n klip met 'n ou wat iets oor misdaad wil doen. Vir die wat dit al voorheen gesien het - Jammer om van jou kak te hoor!

Lekker naweek! ---Skote

1 comment:

Anonymous said...

Ja ou maat. Dis so waar. As jy nou al die nuwe hernuwing van n vuurwapen gaan doen het sal jy sien jy het nie meer n reg op veiligheid nie...sorry hoor!

Soek jy iets?