Thursday, June 7, 2007

Slim vang sy baas

Weet julle ek kry so lekker. Het julle nou gesien met hierdie staking van die staatsamptenare watse hoerhandsak die onderwys departement nou is hehe! En die beste van alles is dat die meerderheid onnies wat staak nie die onnies by jou suburban skole is nie, nee! Die meerderheid van stakers is die onnies by jou rural en township skole (die meerderheid)! Ja, dieselfde knape wat gesê die ‘old regime’ het hulle nie ge”educate nie” – en dus hoekom hierdie mense vandag “previously disadvantaged” genoem word (omdat jy die skool wat die ‘old regime’ vir jou gebou het, afgebrand het jou drol). Nou staak die onderwysers vir 2 weke, en as hul terug gaan werk toe, het 80% van hul leerlinge opgehou om skool toe te kom, omdat daar niks by die skool gebeur nie. Hoekom moet hy dan nou taxi betaal om skool toe te gaan as die onnies nie eers pitch nie? Talle leerlinge se lewens en toekomsbane word sodoende heeltemal ontspoor – en die eksamens is om die draai.


Nou – die punt waarby ek wil uitkom: Net omdat jy so ‘n moerse chip op jou skouer het en altyd die ‘old regime’ blameer vir jou tekortkominge gaan ek nou die volgende kwytraak: Jy benadeel jou EIE MENSE meer as wat die ‘old regime’ gedoen het, spesifiek in onderwys, én in ander afdelings – en nou is jou verskoning omdat jy nie “educated” is nie, by die ruit uit ou pel. HAHAHAHAHAAAAAAAA! Dit net net omdat jy ontervrede is met jou paycheck. As jy dit nie laaik nie, kry dan vir jou ‘n job wat meer betaal.

So? Vir is vir die volgende “uneducated” generasie te blaam omdat hulle incompetent is? Ek wonder… Ten minste is dit nie, soos gewoonlik, my skuld nie. Mooi man, hou so aan – ek laaik hierdie dinge kwaai.


Om mee af te sluit. Ek het op MK89 die musiekvideo “Herfsman” van Bacchus Nel, ‘n blinde digter en liedjieskrywer, en toe ook later die musiekvideo “Oppie Plaas” gesien. Wat ‘n kickass song! Ek het toe summier die CD gaan koop - AWESOME.

Gaan na sy websaait om na snitte te luister en jy kan ook die CD daar koop vir R80 incl postage.


Skote


PS: Piete Potlood: Ek ruik nog steeds na rooiwyn

2 comments:

Anonymous said...

Pietie vra nog steeds omverskoning oor die grapsap wat hy gemors het op boerq, as dinge begin lekker raak met die gefuifery dan begin Pietie se hanne optel en rondswaai en dis dan gewoonlik wat glase trek.

Rooiwyn is blykbaar goed vir jou dtjiens!

Anonymous said...

Boonop verstaan die stakers nie lekker wat beteken "you're fired" nie.

Komies

Soek jy iets?